عزیزا....سیفی فرماندار در صحن علنی شورا اسلامی شهر یزد بر همفکری و تعامل هر چه بیشتر شورای اسلامی و شهرداری با سایر دستگاهها تأکید کرد.

عزیزا...سیفی در این جلسه با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس افزود: اگر رشادتهای جوانان ارزشی کشورمان در مقابل دشمنان نبود، شاید ما امروز این همه عزت و اقتدار جهانی را نمی توانستیم به دست بیاوریم.
فرماندار با اشاره به اینکه تعامل و همفکری در توسعه و آبادانی شهر تأثیرگذار است خاطر نشان کرد: مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری باید با سایر دستگاههای اجرایی تعامل سازنده داشته باشد تا در مسیر تحقق شهری مدرن و توسعه یافته اقدامات لازم را انجام دهد.
وی اظهار آمادگی کرد: که فرمانداری یزد آماده هرگونه همکاری و همفکری با شورای اسلامی شهر در جهت توسعه و آبادانی یزد می باشد.
سیفی با اعلام اینکه جلسات کمیته انطباق به صورت هفتگی در فرمانداری تشکیل می شود گفت: این کمیته به منظور بررسی و تطبیق مصوبات شورا اسلامی با قانون برگزار می شود که شورای اسلامی شهر نیز می تواند نماینده خود را در این کمیته به فرمانداری اعلام تا در خصوص برخی از مصوبات توضیحاتی را ارائه نماید.
فرماندار در پایان تأکید کرد: مشکلات امروز شهر یزد شناسایی و در برخی موارد نیز اقدامات مؤثری صورت گرفته است ولی باید با برنامه ریزی جامع تر نسبت به مرتفع نمودن کامل آن گام برداریم.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا